Några år senare!

Hej! Det känns som det var ett tag sen, men jag har bara inte haft tid och ingen lust för den delen. Vi kom nyss ( eller ja nyss och nyss, kanske en halvtimme sen) hem från lilla E som fyller 3 år den 28 mars. Men idag hade han kalajs. Mamma hade köpt ett dragspel åt honom eftersom han tjajat om det. Vi kan väl säga såhär att det var favoritpresenten, vi skulle ha sparat den till sists för han satt och dela ut dom andra paketen. Dom dög inte, haha. F och T var där en stund också, men F var inte på så bra humör, men det hör väl till. De kan ju inte alltid vara glada. Ikväll ska vi ut och äta, för mammisen fyller år. Det ska bli mysigt! Vi ska till lukkulos ( Stavning?). I juni tar jag studenten och jag ser verkligen fram imot det! :)

Nej nu ska jag gå.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0