When I think of you I don't feel so alone

Hej! Vad har ni för er? hoppas allt är bra och att ni inte fryser! här är det jävligt varmt! Var kvavt ute idag. Men ingen åska! skönt för en tjej med åskfobi ;)
I talang så gick Jill Svensson och Stephen Hansen vidare ( suck) Jill skulle absolut gå vidare! men jag tål inte Stephen! vet inte varför,gör bara inte det.Han är så smörig. Han känns så tillgjord på nått sätt. Konstgjord! Aja får väl lära mig tåla honom! :) SÅ får vi se hur det går så att säga! Ja nu är det inte långt till sommarlovet börjar! det ska bli mysigt! tror det här kommer bli en bra sommar! Med mycket skratt och härliga minnen! Jag sitter här och bara tänker! Usch nä vad jävla varmt det är. Som en jävla bastu. 100 grader inomhus måste vara ett brott! Jag är så sugen på att flytta! Alltså utomlands! typ bara dra ett år till typ england eller frankrike, få nått nytt. Inte för att Sverige är dåligt eller tråkigt. Men jag har blivit trött på det! Ja tack England i ett år! Ja tack Usa i ett år! bring it on! haha... Men det är väl en dröm! Men någon vacker dag ska jag flytta utomlands! Kanske inte förevigt men iaf så att jag får känna på det liksom! Men ni får ha det så jävla bra nu så hörs vi imorgon ( eller ja senare)

puss!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0