Goodmorning Starshine The Earth Says Hello!

Godmorgon! Jag vaknade utan täppt näsa! Men hostandet återstår
och är fortfarande lite snuvig. På torsdag ska orkestergruppen jag är med i ( i skolan)
uppträda inför en lärarkonferens i musikenshus i stora salen. Jag ska sjunga en låt solo. Det känns nästan som en dröm som blir sann, Har aldrig gjort något liknande. Herrejävlar känns som att halsen ska spricka när jag hostar. Och vettefan vad jag ska göra, Har bara alvedon hemma. Det hjälper inte. Inte för mig iallafall. Ikväll är det så ska det låta! och talang. Men det kollar jag på i tv4anytime sen. Juste! jag hade en sjuk dröm! Jag drömde att jag dejtade någon, och vi hade väl dejtat i några veckor. Men vi var inte ett par än! och sen sitter vi tillsammans i soffan hemma och ja han säger att han vill vänta med en sak ( ;) ) och sen säger han till mig - vi är inte ett par! och då säger jag - men om en månad kanske? och sen säger han när vi träffas nästa gång är vi det kanske. Och helt plötsligt säger han att han och hans ex väntar barn. Jahopp! så mycket för den lilla romansen! och det roliga var att han var gravid! Sådana killar har jag inte så mycket till övers för! Sverige-Tjeckien slutade med Tjeckisk (stavning?) vinst igår! men Sverige vann gruppen iallfall med 3 poäng! LOL! tillåt mig skratta!

Nä nu ska jag avrunda! men vi hörs senare!

puss

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0